SOMETHING ‘BOUT CHRISTMAS

Som jeg regner med alle vet, nærmer det seg jul. Jul er favoritthøytiden min og jeg gleder meg skikkelig til desember! Nå har julepynten kommet opp i byen, julebrus og godteri er ute i butikkene og det er vel ikke lenge til folk begynner med nisseluer nå, heller.

Julen er alltid så koselig, og under her får du en liste over tradisjoner jeg har hver jul:
– Spise massevis av mandariner og appelsiner
– Skrive ønskeliste og sende på mail til de i familien
– Kjøpe julegaver (selvfølgelig)
– Se julefilmer
– Bakehelg hos mormor og morfar (har alltid med meg en venninne)
– Juleavslutninger
– Se tre nøtter til askepott på julaften
– Spise meg god og mett på julemat
– Pynte juletre og resten av huset

Så avslutter jeg med noen bilder for å få dere litt i julestemning:


weheartit.com

Har du noen av de samme tradisjonene til jul?

8 kommentarer

Siste innlegg