NEW MOON SENERE, HÅRVIDEO I KVELD

Jessjess, da var det endelig helg igjen! Det negative med det er at helgene alltid går så utrolig fort! Jeg dro meg på skolen i dag, ikke at jeg følte meg særlig bra, men hadde jeg ikke dratt på skolen hadde det ikke blitt kino i kveld. Og kino er jeg bestemt på uansett. Nå gleder jeg meg mer enn grisene gjør før de får rulle i møkka!

Holder på å mekke sammen en hårvideo til dere som dere sikkert får se ikveld hvis redigeringsprogrammet vil samarbeide med meg. Så i dag blir det ikke mye blogging da pga. kino, men sånn er det vel med nesten alle som skal på kino i dag. Så da snakkes vi vel i kveld, søte lesere ♥

maliiin
Så tar vi bare og legger ut et gammelt, redigert bilde av meg.

Skal noen av dere på kino i kveld?

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg