HTML-KODER

Før har jeg fått spørsmål om hvordan jeg får meny under headeren osv., og jeg har svart samme svaret til alle som har spurt; http://lorrainehtml.piczo.com/?g=55462700&cr=5

Lorraine Hilton har selv laget en piczo side der hun forklarer utrolig bra hvordan man setter inn forskjellige html-koder og litt andre diverse ting. Hun forklarer både med tekst og bilder hvordan man gjør det og hvor man setter inn de forskjellige kodene. Denne siden har vært til stor hjelp for meg og det er den til alle andre "new beginners". Anbefaler alle å ta en titt innom denne siden hvis dere trenger hjelp med html-koder. Nok en gang; http://lorrainehtml.piczo.com/?g=55462700&cr=5

Jeg bruker også å søke på html-koder på google. Da kommer det opp mange blogger som har lagt ut html-koder osv.

ta inn hele skjermen 12112009 190314bmp

Hvilken blogg syns du har veldig bra html-koder?

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg