DET ER ONSDAG OG DET BETYR..

.. at det er ten sing i dag! Det begynner klokken 7 så da må jeg dra snart, og før det skal jeg hente kakebokser som vi skal selge til inntekt for klasseturen.

I dette innlegget benytter jeg også anledningen til å si at jeg er imponert over hvor mange kommentarer jeg har fått i dag. Bloggen min bruker ikke å få så mange kommentarer i hverdagene og derfor er jeg imponert over hvor 'mange' jeg har fått i dag. Thank you, guys! Så nå sier jeg bare bank i bordet, for som regel når jeg bruker å skrive dette, synker statistikken min igjen, noe jeg håper denne ikke gjør denne gangen.

sdc12531
Jeg vet at jeg ikke legger ut så mange nye bilder av meg for tiden, men i morgen kommer det!
Og dette er sikkert siste innlegget i dag også, så da snakkes vi i morgen!

Tar du ofte bilder med din bestevenninne?

8 kommentarer

Siste innlegg