SØTE DERE ER!

God kveld, people! For en halv time siden kom jeg hjem og det var utrolig deilig å komme inn i varmen. Det føles faktisk ut som om det er flere minusgrader ute, tror det er – 0.5 grader elns. Det var været, nå setter vi over til sporten. Neida, jeg er ikke en nyhetsblogg heller da.

Har vært på åpen hall som ikke var noe spesielt egentlig, vi holdt litt på med ball og så snakket vi resten av tiden. Dagens latterkrampe var da jeg skulle ta ballen fra Benedicte og så sklei jeg. Det var egentlig nesten bare jeg som lo da, men jeg syns det var hysterisk morsomt!

Når jeg kom hjem sjekket jeg om noen hadde gaddet å stemme på meg i blogg vs blogg her, og utrolig nok har jeg fått 13 stemmer! Det er veldig stort for meg, så tusen takk til alle som har stemt hittil, dere får to kommentarer hver i nærmeste fremtid! Dere er så søte!

p0611092042
Et dårlig mobilbilde fra kvelden. Jeg er til venstre, Margretha i midten
og Benedicte til høyre.

Er du ofte med i blogg vs blogg?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg