GOOD LUCK, OR WHAT?

Nå er jeg ferdig med å øve til prøve og sånn, og dette er ikke noe interessant, men jeg føler ihvertfall at jeg har kontroll på alt jeg skal kunne, så håper på å gjøre det bra. Får jeg en liten good luck? I dag er det tirsdag, som betyr: Greys Anatomy! Hallo, det er jo tirsdagens høydepunkt.

Hvis jeg ikke har sagt det, så skal vi på yrkesmesse i morgen og det er jeg veldig spent på. Forhåpentligvis får jeg svar på det jeg lurer på og klarer å bestemme meg litt mer for hva jeg vil utdanne meg som. Jeg har faktisk tenkt en del på fotograf eller skuespiller. Sistnevnte tror jeg egentlig ikke kommer til å skje. Jeg har også laget noen spørsmål til frisøryrket, fordi jeg syns det høres utrolig spennende ut, og jeg vil lære mer om det.

adfhha

Hva vil du bli når du blir 'stor'?

5 kommentarer
    1. Lykke til på prøven! 😀
      Jeg har flere venner og en mamma som er frisør. Veldig populært yrke tydeligvis… 😛
      Jeg vil nok bli skuespiller. Er snart ferdig med sisteåret på skuespillerlinjen. Bare et halvt år igjen!! Gleeeeder meg! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg