HAR DERE MERKET AT..

.. jeg er på 12. plass på topplisten for mest aktiv? Det syns jeg er kjempegøy, har aldri vært så høyt oppe på listen før! Jeg vet at den ikke er like viktig som mest besøkte topplisten, men bare at jeg er på en toppliste i det hele tatt er jo kjempemorsomt!

For ca. en time siden ble jeg ferdig med rommet mitt etter ca. en halvtimes rydding som jeg skulle starte tidligere egentlig. Men har man data, har man data, og da skjer det av og til (ofte) at man blir sittende med den en stund. Men nå er hvertfall rommet mitt ryddig sånn at jeg slipper å rydde det på tirsdag når jeg skal øve til Mat & Helse prøven vi har på onsdag. Og siden det er skole i morgen, skal jeg legge meg nå, så da sier jeg som vanlig; god natt! ♥ Vurderingen kommer i morgen!

toppliste
Bare et lite bevis..

Er du på noen av topplistene? 😀

10 kommentarer

Siste innlegg