EN HEADER HAR KOMMET INN!

Tidligere i dag var det en jente med navn Camilla, som var så snill at hun lagde en header til meg. Det syns jeg var utrolig koselig og når jeg blir lei av den headeren jeg har nå, kommer jeg til å ta den i bruk.
stilig
Utrolig søt, syns jeg!
Hvis du vil lage header til meg kan du sende til [email protected] . Tar imot alle med et smil!

Nå skal jeg i bursdag snart og skal bort til Mariell først fordi vi skal stelle oss. Så da blir det ikke mer blogging før i kveld. Ha en fortsatt fin Halloween, folkens!

Hva har du gjort hittil i dag?

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg