MINE TIDLIGERE HEADERE

Gjennom de fem månedene jeg har hatt blogg, har jeg faktisk hatt veldig mange headere. Så hvorfor ikke vise dere de?
meg
1. Den første jeg hadde. Uff, uff sier jeg bare!

44636741249685204449n400
2. Husker at jeg faktisk var fornøyd med denne. Det er jo bare et vanlig bilde med tekst på?!

dritkulheader
3. Og så var det noen som lagde en mer profesjonell header til meg. Denne hadde jeg en stund, før jeg byttet til denne:

malinheaderferdig2
4. Denne hadde jeg ikke så lenge, fordi jeg syns det ble litt kjedelig med grått.

2wrpvh1
5. Så fikk jeg en ny header av samme person som lagde de to over her, men hadde ikke denne så lenge heller fordi jeg ikke følte at den var helt 'meg'.

littavheader
6. Denne lagde jeg faktisk selv, og ble ganske fornøyd. Men denne var bare midlertidig fordi jeg hadde planer om en ny header som ble sånn:

rosa
7. Og denne har jeg nå. Veldig fornøyd!

Så du ser at jeg har hatt en del headere i min bloggtid.

Hvilken likte du best?

15 kommentarer

Siste innlegg