SKAL DU GÅ HALLOWEEN?

I morgen er det jo HALLOWEEN! Men det visste du sikkert. I fjor var jeg på Halloween fest borte med Charlotte og hadde det kjempe gøy med vennene mine, da gikk vi knask eller knep ute også og det var IS på bakken. Smarte meg gikk jo så klart i høye heler. Heldigvis hadde jeg gode venninner å holde meg fast i.

I år derimot, skal jeg i bursdag til Emily, og det blir en helt vanlig bursdag. Så altså ingen utkledning og ingen knask eller knep i år. Vi er jo 14 år da, men det er jo faktisk en dag man får gå dør til dør og tigge etter godteri. Men det blir mye godteri i bursdagen, så jeg overlever nok. Skal forresten legge ut et antrekk vs antrekk senere sånn at dere kan hjelpe meg å velge antrekk til i morgen.

dsci
Jeg benyttet sjansen til å redigere et bilde av meg på picnik.com

Hva er dine planer for Halloween?


Stemme på meg i blogg vs blogg her?

8 kommentarer
    1. Ja, eller jeg skal jobbe den dagen 😉 men man skal kle seg ut på jobben ;P det er jo tross alt Gigagøy -norges største lekeland, så da kommer kostyme naturlig 🙂
      men jeg klarer ikke bestemme meg for om jeg skal kle meg ut som michael Jackson eller ceopatra ;P jeg har laget sminke videoblogg av dem begge da. vil du si hva du syns? 😛 xD

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg