DEDIKERT TIL MIN SØTE VENNINNE

Jeg har en veldig søt venninne med navn Veronika, som så gjerne hadde lyst til å bli nevnt på bloggen. Så da sa jeg at jeg like gjerne kunne skrive et innlegg til henne. Dette var på fredag og så sa jeg at jeg skulle skrive et i helgen, men det glemte jeg, så da ble det nå. Veronika er en kjempe søt jente som jeg har gått i klasse med i over et år nå. Hun er en man kan stole på og si alt til uten at hun sier det videre. Hun har også veldig dårlig humor, men på en utrolig morsom måte. Hun er veldig snill og støtter deg når du trenger det. Så her har du det, Veronika! Regner med at du er fornøyd nå. 🙂 Venuja og Charlotte ville også bli nevnt, så nå er dere det!

veronikastl
Her har dere et bilde av søta selv!

Litt dumt spørsmål, men;
har du mange søte venninner?

8 kommentarer

Siste innlegg