HVA VIL DERE HA MER AV?

Som blogger skriver jeg om ting som jeg interesserer meg for og som jeg ønsker å få respons på her på bloggen. Ikke alltid jeg vet helt hva jeg skal skrive om, men som regel kommer det etter hvert. I det siste har det blitt veldig mye blogging (litt for mye, kanskje) og jeg begynner å lure på om folk har begynt å gå lei av meg og bloggingen min. Men det er ikke det som er spørsmålet her. Jeg lurer på hva dere vil ha mer av på bloggen!

img2830k

På bildet ser du noen forslag, men hvis du har andre forslag er det bare å komme med det!

Hva vil dere har mer av?

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg