3 TING SOM IRRITERER MEG

Tenkte jeg skulle skrive et innlegg om ting som irriterer meg, kan jo også være morsomt å høre hva dere irriterer dere over og om vi har noen felles irritasjoner (hvis det er et ord).

1. Klassiker hos blogger, nemlig reklamering. Jeg vet at 2908502 blogger har skrevet før at de irriterer seg over dette, men siden jeg faktisk skriver om ting som irriterer meg, går jo dette under min kategori også. Folk som skriver f.eks "fin blogg, besøk min da! " Det er et klassisk tilfelle. Og jeg besøker IKKE blogger som skriver sånt. Det er faktisk ikke vits i å skrive det i det hele tatt, for jeg besøker og kommenterer på blogger som kommenterer min. Så reklamering er ikke vits i, for de besøker jeg ikke i det hele tatt.

2. Folk som ikke går lenger bak i bussen når det er god plass bak dem. Jeg tar buss hver dag til og fra skolen, og ofte blir bussene veldig fulle. Men av og til når det seteplassene er fulle, og folk må stå i bussen, så er det folk som møter på noen de kjenner, og blir stående der og snåkke med dem, sånn at folkene foran ikke kommer seg lenger bak. Da blir det utrolig fullt foran, og et stort mellomrom bak. Ikke sikkert du forsto dette, men det var det beste jeg kunne forklare.

3. Dataen min. Dataen min fikk jeg i julegave for snart to år siden, og den er av og til tregere enn en snegle. For eksempel internett programmet (der jeg kobler til internetten). Ca. en gang om dagen klikker det programmet, sånn at jeg ikke kommer meg inn på Internet Explorer og jeg må da skru av og på pc'en som tar 25983205 minutt. Av og til må jeg restarte den flere ganger også. Og når jeg redigerer videoer i Windows Movie Maker og har brukt veldig lang tid, klikker den av og til når jeg skal lagre den på pc'en, sånn at jeg må restarte pc'en og da er ikke filmen der lenger. Utrolig irriterende når jeg har brukt timer på å redigere, og så klikker den og jeg må begynne på nytt.

Det var hvertfall tre av tingene jeg irriterer meg over, ikke noe mer jeg kommer på for øyeblikket.

img2830

Hvilke ting irriterer du deg over?

12 kommentarer

Siste innlegg