2 MONTHS LEFT!

Hvis du har sett på datoen i dag, har du sikkert lagt merke til at det er den 24. og at det herved er 2 måneder igjen til jul! Gleder meg kjempe mye! De to siste årene har vi ikke vært så heldig med været, og har ikke hatt snø, som vil si at jeg ikke får julestemning i det hele tatt. Så i år krysser jeg fingrene for at det kommer kjempe mye snø! Har begynt å tenke litt på hva jeg ønsker meg, men har ikke laget en ønskeliste enda. I fjor var jeg utrolig treig med å sende ut ønskeliste, og det skal ikke gjentas i år. Kommer sikkert til å legge ut ønskelisten min her etter hvert også. Nå er det vel på tide å starte nedtellingen siden det bare er 2 måneder igjen, og forhåpentligvis går disse månedene veldig fort! Jaja, ønsker dere en god jul! Litt tidlig? Tror nok det, ja.

bilde084
I dette tilfellet betyr peace-tegnet at det er to måneder igjen til jul.

Gleder du deg til jul?

5 kommentarer

Siste innlegg