ENKELTE TING ER BEST PÅ ENGELSK

Hei og god morgen alle sammen! ♥ Mariell og jeg har nettopp spist frokost, som besto av kaninlort. Altså ikke ekte kaninlort, men sånn frokostblanding med sjokoladekuler. Men vi kaller det kaninlort. På tv'en nå står det på Tingeling filmen, ikke at vi egentlig følger med. Ikke jeg ihvertfall, men jeg ser at Mariell syns det er litt interessant, ja. Hihi. Så til overskriften; syns det er veldig irriterende at DC dubber de originale seriene, for jeg syns det blir så falskt når det er på norsk. Jeg skjønner jo at de gjør det sånn at barna skal skjønne hva de sier, men det er fortsatt veldig irriterende. Heldigvis har Canal Digital sånn at man kan bytte til engelsk.
Vi skal sikkert stelle oss snart, og så begynne på videobloggen! Gled dere! Vi burde vel egentlig begynne nå hvis vi skal bli ferdig før dagen er omme. Vi snakkes!

img2761
Haha, vi ler når vi ser dette bildet. Fokuset skulle liksom være på oss, men istedet kom det på erstatterne i bakgrunnen!

Hva syns du om at de dubber de originale seriene på Disney Channel?

8 kommentarer

Siste innlegg