IT’S TIME

Nå har jeg gjort en liten "undersøkelse" her på bloggen. Hvis du har lest bloggen min en stund, har du sikkert sett at jeg hadde store bokstaver på overskriftene før. Da var statistikken min nokså høy (for meg ihvertfall) og kommentarer fikk jeg faktisk en del av. For en liten stund siden begynte jeg med små bokstaver på overskriftene, og statistikken sank faktisk og det samme gjorde kommentarene. Så altså er det veldig mange som tydeligvis ikke gidder å lese innleggene, eller ihvertfall kommentere når jeg skriver små bokstaver egentlig. Det syns jeg er litt dumt. Nå har jeg begynt med store bokstaver i overskriftene igjen, som du sikkert ser, siden det tydeligvis er mest interesse for. Men så klart vet jo jeg at det har med innholdet i innleggene å gjøre også, men uansett. Og etter jeg skrev forrige innlegg med store bokstaver i overskriften, kommenterte folk. Men nok av det.

Skal legge meg snart, siden det er skole i morgen og jeg må stå opp tidlig. Gleder meg til helg etter en uke med jobb og litt skole. Alltid deilig med helg! Har nå skjønt at jeg ikke er fornøyd med headeren likevel, og jeg har faktisk nye planer for den. Skal prøve å få fikset det til helgen, og hva jeg har planer om får du vente å se! Faktisk mamma som kom med idèen, så hun er eneste som vet hvordan jeg skal ha den. God natt, og ikke glem at jeg digger dere!

Tumblr_kpvjamcj5x1qze8lio1_500_large
weheartit.com

Hva mener du om overskrifter osv?

8 kommentarer

Siste innlegg