Nedtellingen har startet!

Måtte bare skrive enda et innlegg i dag.
Men ja, nå har jeg startet nedtellingen til den nye filmen New Moon kommer, og i dag er det bare 1 mnd igjen!! Jeg gleder meg så mye at jeg kunne spist en hel kake! Saklig. Men ihvertfall skal jeg prøve å huske å telle ned hver dag på et av innleggene jeg har om dagen, hohooooo det er ikke lenge igjen! Jeg vet jo alt som skjer da siden jeg har lest boken, men uansett blir jo det skikkelig spennende! Kjempe kult at Dakota Fanning skal være med også.
Slenger med et bilde fra filmen;

Bildet er funnet på google.

Gleder du deg?

2 kommentarer
    1. Åjaaa! Gleder meg kjempemye. Likte Twilight som er ute nå ganske bra, men er blitt litt lei av den nå.. Gleder meg kjempe masse til den nye! 😛

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg