Nå har den kommet for fullt

Ja, jeg snakker om svineinfluensaen. 8 har hittil dødd av den her i Norge, og flere og flere får diagnosen svineinfluensaen. I en god stund nå har det jo vært ganske stille rundt dette her, men plutselig får vi beskjed om at den kommer for fullt. Nå er det jo veldig ofte på nyhetene igjen, og nå begynner vel enkelte skoler å stenge snart, siden det er så mange som blir syke. Jeg har jo astma, ikke sånn veldig alvorlig type, men burde kanskje ta vaksine uansett. Vaksine er noe av det verste jeg vet. Jeg er veldig redd for nåler og alt det der. Uff. Men men, det er vel bedre å bli stukket av en liten nål i noen få sekunder, enn å bli veldig syk. Det er jo for det beste, såå. Bare tenkte å skrive et innlegg om dette, og nå vet jo dere noe som jeg ikke har nevnt på bloggen før (tror jeg), det at jeg har astma. Kveldens sise innlegg, tenker jeg. Vi snakkes

img2545kw
Interessant..

Har du hatt svineinfluensa?

4 kommentarer

Siste innlegg