You belong with me

Tittelen har egentlig ingenting med dette innlegget å gjøre, men siden jeg har blitt helt hekta på den Taylor Swift sangen, tenkte jeg at jeg kunne ha det som overskrift. Det er jo en kjempesøt sang da! Hvis du ikke har hørt den, kan du høre den til venstre her, siden det er Ukens sang. Og nå skjønner jeg akkurat at jeg har skrevet nesten et innlegg om denne sangen som egentlig ikke skulle ha noe med innlegget å gjøre. Ihvertfall;

jeg holder på å lage en ny videoblogg intro, siden den jeg har nå er så dårlig og har veldig dårlig kvalitet. Håper på å få til en bedre en denne gangen, siden jeg nå har litt bedre erfaring med Windows Movie Maker. Jeg har jo senvakt i morgen (og ja, jeg føler meg fortsatt veldig voksen når jeg sier det) og da begynner jeg ikke før 1, så da kan jeg sove lenge! Så deilig! Siden jeg skal jobbe til åtte, kommer jeg til å være veldig trøtt og sliten når jeg kommer hjem, men kommer fortsatt til å blogge når jeg kommer hjem så klart. 
picture 5
Tommel opp for webcamera! 
Vil dere se den nye introen?
2 kommentarer
    1. Elsker den sangen, minner meg om sommerferien da jeg hørte på den konstant. Men har du sett musikkvideoen? Den er jo enda mer genial, siden Taylor spiller både den populære jenten og den nerdete jenten:P

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg