De advarer i det minste

Så nettopp at blogg.no skal ha en kort nedetid fra 16:00 til 16:30, så da bare kjapper jeg meg og blogger før nedetiden starter. Heldigvis advarer de denne gangen, sånn at vi vet det. Skal snart kle på meg, ja, jeg er veldig treig i dag, men jeg nyter den siste dagen før en ny uke starter. Outfit bilde kommer sikkert senere, jeg bare krysser fingrene for at blogg.no ikke har lengre nedetid enn til 16:30.

Senere skal vi spise middag på Big Horn Steakhouse. Tror faktisk ikke at jeg har spist der før, hvis jeg husker rett. Men satser på at maten er god der, og at jeg går ut derfra med en god og mett mage. Jaja, nok matprat (haha, det rimer), får vel bare gå å kle på meg nå og fortsette på inspoveggen mens de har nedetid. Vi snakkes!

img2685
Wow, for et spennende bilde.

Har du spist på Big Horn Steakhouse før?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg