Den kommer i morgen

Nå har Mariell og jeg laget videoblogg, men siden jeg har verdens tregeste data, er den ikke ferdig opplastet enda, og derfor kommer den i morgen. Gled dere!
Mesteparten av tiden har vi brukt på å lage videoblogg og redigere videobloggen, og så har vi tatt noen bilder som jeg legger ut i morgen. Mariell dro nettopp, og uheldigvis må hun til Sykkylven i morgen. Veldig dumt, syns jeg.
Har ikke begynt på inspo veggen enda, men jeg tror jeg skal kjøpe sånne A3 pappark i morgen sånn at jeg får begynt. Veldig kort innlegg, men har planer om å legge meg nå. Husk at jeg digger dere!

steik så bra

Lager du ofte videoblogg?

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg