Inspo vegg!

Heyhey! Kom hjem for ca. en time siden, avspasering you know. Det blir deilig å bare daffe i dag. I dag fikk jeg faktisk sove et kvarter, skulle jo ikke spise frokost hjemme siden vi skulle spise på skolen. Så i dag har vært en grei dag med en time frokost, en time matte og to timer gym. Deilig å starte helgen tidlig!

Men ferdig med skolesnakk og over til overskriften. I helgen har jeg tenkt å lage inspo vegg. Det høres kjempe gøy ut, så hvorfor ikke prøve det, jeg og? Har jo massevis av blad på rommet mitt, og noe må jeg jo bruke de til. Pluss at rommet mitt har ikke akkurat de mest spennende veggene, så da blir det bra å sprite de opp litt!

Nå romler magen min og du vet hva det betyr! Forresten så var det spørsmål om jeg kunne lage en videoblogg snart, kanskje jeg får det til i helgen, vi får se! Hvis blogg.no samarbeider med meg i dag, blir det flere innlegg. Husk at jeg digger dere!

500779101255633357132
Haha, Mariell la ut dette bildet i går, og jeg måtte bare legge det ut, jeg og! Som du sikkert ser, er det en stund siden. Skulle egentlig legge det ut i går, men da gikk det ikke an å laste opp bilder.

Har du laget inspo vegg før?

5 kommentarer

Siste innlegg