nå begynner blogg.no å irritere meg

Virker som om blogg.no har veldig mange problemer for tiden, og det begynner virkelig å irritere meg. Problem med å laste opp bilder og publisere innlegg osv, altså, jeg skjønner at det er vanskelig for de å fikse problemet, men det er uansett VELDIG irriterende. Ikke at jeg egentlig har hatt noen problem enda, men har sett at mange har hatt det.

Anywaay, kom hjem fra 'elevkveld' for litt siden. Det var jo egentlig ganske gøy, veldig masse mat og siden ikke alt ble spist opp, har vi tenkt å spise det på skolen i morgen. Så da blir det frokost på skolen. PLUSS at vi får avspasere de to siste timene, siden vi har hatt 'elevkveld'! Kan det bli bedre?! Så da blir det egentlig ganske daffete dag, hvis vi ser bort ifra at vi har gym de to siste timene. Så klokken 11:45 blir det HELG!! Første jeg skal gjøre når jeg kommer hjem er å ta på meg joggebukse, og slappe av resten av dagen, og ihvertfall ta igjen bloggingen som det er blitt veldig lite av i det siste. Skole kommer alltid først, vet du. Men i dag skal jeg legge meg tidlig, som vil si nå.

God natt, vi snakkes i morgen!

Ok, nå fikk jeg samme problemet som nesten alle andre, og kan derfor ikke legge ut bilde jeg heller. Irriterendes!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg