I GOTTA FEELING

Siden sist jeg blogget har jeg vært på middagsbesøk med noen vi kjenner. Det var jo koselig. Skal ikke ramse opp når jeg tok den og den biten for det.. vil dere ikke lese om.. Helt normal dag på skolen i dag egentlig, BORTSETT FRA AT Mariell er syk elns.. Så hun var ikke på skolen i dag, stakkars. Det var faktisk veldig tomt uten henne i friminuttet (det er bare da vi ser hverandre, siden vi uheldigvis ikke går i samme klasse) og friminuttet var bare ikke det samme uten henne. Så Mariell; BLI FRISK IGJEN!!

Ellers, så hadde jeg på meg mine kjære, nye, rosa støvler i dag. Og da kom selvfølgelig solen frem og det er meldt sol resten av uken, haha! Det ironiske med det er at når det har regnet i to måneder i strekk, kommer solen først frem når jeg har fått meg støvler. Nevnte jeg at det var ironisk? Men men, glad for å få litt sol i hverdagen. Og så må jeg nevne at det var veldig, veldig glatt på bakken i dag tidlig, og jeg måtte bare le av de stakkarsene som syklet og skled! Hahaha. Beklager til dere som følte dere truffet. Nå roper dusjen på meg, og så er det Greys Anatomy som gjelder! Husk at jeg digger dere!

Btw; dette er det siste innlegget der jeg skriver overskrift med store bokstaver, det begynner å irritere meg nå.

dsc00017
Her ser du at boblejakkesesongen har kommet.
Klarer du å gjette hvor jeg står? (hint; hvis du har lest dette innlegget burde det være ganske enkelt.)

Skal du se Greys Anatomy i kveld?

10 kommentarer
    1. Ja jeg skal se på Greys Anotomy i kveld! Du står helt til høyre 😉 i rosa støvler og lang grå? boblejakke 🙂

    2. Hei wonderful! 😀 Tusen takk for kommentar på drømmeinnlegget mitt! Veldig koselig! 😀 Drømmer er og forblir noe merkelig, og morsomt nok vet enda ikke forskere HVORFOR vi drømmer 😛 Men hva gjør vell det? spennende kan det jo faktisk være x). Håper du får en kjempefin dag nydelige! Ikke glem at du er verdifull! 😀

    3. Norskeflagge til venstre ;P

      E, Julie, og Maria skulle egentli sykkle, men vi tryne rett uttafor Julie, så vi tok bussen xD
      (og e som hadde klart me heilt hjemmefra da .. X’))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg