XOXO, GOSSIP GIRL

Atm ser jeg på Gossip Girl på SurfTheChannel, digger den serien. Det er sesong 3 jeg ser på nå, greier rett og slett ikke å vente til den kommer på tvNorge siden det sikkert er år og dag til. Tror ikke jeg skal legge meg så altfor sent nå, siden vi begynner på skolen på mandag (buhu). Anyways, så har det vært en helt grei dag, skal ikke oppsummere alt jeg har gjort, siden det ikke er så spennende å høre om hva jeg har spist og når jeg har gått på do.

Det er frysekaldt ute og jeg kjenner at det ikke er lenge til snøen kommer til Ålesund også. På torsdag snødde det jo i to hele minutter (wow!) men når jeg gikk tur med Leon tidligere i dag, kjente jeg den deilige, friske luften vi har på vinteren. Jeg elsker den lukta. Men nok om været. Vi fikk ikke besøk av ene valpen til Leon i dag likevel, men jeg skal få se den i morgen, jeg gleder meg! Nå skal jeg avslutte kvelden med Gossip Girl. Husk at jeg digger dere!
ajgkajsl

Liker du Gossip Girl?

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg