HVILKEN INTERNETTLESER BRUKER DU?

God morgen, søte lesere! I dag har vi utrolig nok SOL ute, og nei, jeg skrev ikke feil, vi har faktisk sol i Ålesund! Jeg er helt sjokkert. Det er ikke akkurat 20 grader ute, sikkert bare 3-4 grader, men det er ihvertfall sol da. Det er jo en begynnelse. I dag må jeg finne på noe. Vi får faktisk kanskje besøk av en av valpene til Leon, aaw! Den heter Tjukken, fordi den er større enn de tre andre valpene, haha. Men den er utrolig skjønn da, ihvertfall på bildene jeg har sett.

På tv'en står High School Musical på (haha) og her jeg sitter, rumler magen min veldig høyt og praktisk talt roper at det er tid for frokost. Men til overskriften; hvilken internettleser bruker du? Jeg bruker Internet Explorer og er egentlig ganske fornøyd med det, men jeg skal se om det går an å endre design på den, siden den er litt kjedelig. Uff, for et kjedelig innlegg jeg skrev nå, håper du leste hele uansett hvor kjedelig det var. Jeg avslutter innlegget her for deres skyld fordi jeg kjenner at jeg kjeder meg selv nå.

internett

Bruker du en av internettleserne over?
Vil du anbefale en annen en Internet Explorer?

8 kommentarer

Siste innlegg