SURPRISE!

Dere er vel så spente at dere hopper i stolen for å få vite hva det var jeg skulle tidligere i dag? Neida, sikkert ikke. Men ihvertfall, så tenkte jeg at siden mamma har bursdag i dag, kunne jeg ta meg en tur innom jobben hennes og overraske henne. Jeg kom med bursdagsgave og en cookie fra 7-11 til henne, og hun ble selvfølgelig kjempeglad. 

Etter det har jeg kost meg med teppet over meg, spist nachos og nerdet med pc'en, hehe. Nå er det tid for x-factor, og forresten, har du hørt at Elin har fått platekontrakt med Jan- Fredrik? Awesome. Trengte ikke å vinne en gang! Men nok chit-chat, vi snakkes senere. Husk at jeg digger dere! 

img2356
Den siden til venstre var min, siden jeg ikke liker løk og mais og alt det der. Kall meg kjedelig, men det er sånn jeg er. 
Liker du nachos?
7 kommentarer

Siste innlegg