HVA LIKER DU Å LESE OM PÅ EN BLOGG?

Akkurat nå har jeg litt skrivesperre, og lurer derfor på hva DU liker å lese om på en blogg. Selv liker jeg å lese blogger som har om mote, kjendiser, VS, anbefalinger, og hverdagene sine. Jeg prøver jo så godt jeg kan å skrive om forskjellige ting innen de kategoriene og ting som interesser meg. Jeg skriver jo om ting som jeg liker og prøver å skrive det på en interessant måte sånn at folk vil lese det. 

Som noen av dere kanskje vet, hadde jeg blogg før, for noen måneder siden, og da la jeg ut innlegg en gang om dagen om hva jeg hadde gjort den dagen, og det var dønn kjedelig. Etter jeg slettet den bloggen, begynte jeg å lese blogger og skjønte hvordan en blogg 'burde' være. Da leste jeg flere blogger i noen måneder før jeg startet en blogg igjen selv, og det går jo faktisk ganske bra. Så klart blogger jeg mest for meg selv, men når jeg ser at jeg får kommentarer er det jo enda gøyere å blogge, og da blogger jeg enda mer, om ting jeg tror interesserer dere.
akgha
8 kommentarer

Siste innlegg