JEG DIGGER SPEILREFLEKSKAMERA!

Kom nettopp hjem fra byen, dro med Kjetil og småjentene fordi Margretha ikke kunne. Kjøpte bare bursdagsgave til mamma, siden hun har bursdag på fredag, men kan ikke legge ut bilde av hva jeg kjøpte siden hun leser bloggen min. Nå kan du lure på hva jeg kjøpte, mamma! Kanskje jeg legger ut bilde på fredag etter jeg har gitt den til henne. 

Så til overskriften; som sagt, digger jeg speilreflekskamera! Når jeg kom hjem fra byen så jeg at batteriet var ferdig ladet og begynte med en gang å ta bilder! Skal få ført over bildene jeg har tatt snart, men nå skal jeg først og fremst ta enda flere bilder. Det er så digg, hvis jeg ikke har sagt det! Snart kommer bloggvurdering og outfit bilde. 
Forresten, vinner av blogg vs blogg ble Gudrun, gratulerer! 

091006165153
Meg og speilreflekskameraet, men det så du sikkert.
Bildet er tatt med mobilen, derfor dårlig kvalitet.

Leser du Gudrun sin blogg?

9 kommentarer

Siste innlegg