JEG HAR BLITT UTFORDRET!

Nå har jeg blitt utfordret igjen, denne gangen av Lena.

1: Gå inn på bildene dine, der du har flest bilder
2: Velg det 14 bildet
3: Legg det ut på bloggen, og skriv akkurat hva du føler for den personen som du er med på bildet, eller som er alene!
4: Etter det skal du skrive om du har vært forelska i den personen
5: Utford 6 andre blogger, til å gjøre det samme!

3:
dsci0001 8
Dette bildet er av min bestevenninne Mariell <3 Hun støtter meg i tykt og tynt, og jeg kan si alt til henne. Jeg er kjempeglad i henne! 
3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg