NOK EN GANG ER JEG KJEMPESMART!

Jeg skulle hjelpe mamma med middagen for ca. en time siden, og da skulle jeg fylle på kanel på 'boksen'(?). Jeg hadde flere kryddere foran meg, og tok da det jeg trodde var kanelen og begynte å fylle på. Etter en liten stund hadde jeg fylt den helt opp til toppen med kanel. En liten stund etterpå sa mamma til meg: har ikke du fylt på kanel enda? Da merket jeg at jeg hadde fylt på kanel på den 'boksen' med muskatnøtt oppi, istedenfor den med kanel. Verste av alt var at de to 'boksene' ikke var like i det heele tatt. Nok en gang er jeg kjempesmart! Og vi hadde jo faktisk bruk for det som var igjen av muskatnøtten, men med min flaks hadde vi mer i skapet.

Har du opplevd noe lignende før?

dsci0011
Nå så jeg passe smart ut, ikke sant?

Og så vil jeg benytte muligheten til å takke alle som kommenterer! Får mange flere kommentarer nå enn før, og det er jo kjempekoselig! Statistikken min går også oppover for hver dag som går. Så, tusen takk!

8 kommentarer
    1. jupp det har jeg. mye! en av tingene jeg har gjort—> jeg skulle ha kakestrø,men klarte å helle hele esken fra skapet opp ned på kjøkkengulvet til mamma. mamma var ikke der når jeg klarte det, men hun kom inn ettervert. da sa jeg bare: ikke si noe. mamma bare ristet på hodet,så gikk hun. ble ikke sur nej,hehe. men flaut. jeg ryddet opp i en stund da. tok lang tid. gulvet svømnte av kuler i forskjellige farger. flink at det.haha.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg