GOD NATT, BLOGGEN!

Nå tror jeg øyelokkene våre er tunge som bly på begge to, som er et tegn på at vi burde si natta snart. Har hatt en kjempefin fredag, og regner med at det blir en kjempefin lørdag og ikke minst en kjempefin høstferie. Ett problem da; Mariell må til Bergen og må være der 1 hel uke! Men siden hun kom og reddet meg i Ørsta, tenkte jeg at jeg kan komme å redde henne i Bergen. Vet ikke hvordan, men jeg skal nok få det til. Da har jeg bare en ting til å si; God natt bloggen og lesere! 

sdc11062
Hatt en fin fredag? (Sjokk at jeg spør om det)
4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg