ANG. DET AT JEG SVARER PÅ ALLE KOMMENTARER

Jeg har jo skrevet på siden til venstre her at jeg svarer på alle kommentarer, men det finnes ett unntak. De som skriver "fin blogg 😀 se på min!" og sånne lignende kommentarer, de svarer jeg IKKE på. Jeg gidder ikke å gå inn på bloggene en gang. Så det er ikke noe vits i å skrive. Ellers, så svarer jeg på alle koselige kommentarer. Det er det bare å fortsette med. 

For noen uker siden ble jo jeg med i Bloggurat og la inn en sånn teller, trodde først at det ikke funket så da glemte jeg helt av det, men i dag la jeg faktisk merke til at den funker og at jeg har 298 lesere og ligger på 649. plass! Det er jeg kjempestolt over, det var faktisk ca. 250 i dag tidlig og nå er det nesten 300. Så gøy! Måtte bare få det ut i dette innlegget. 

Nå har jeg registrert meg på <a href="http://bloggurat.net/minblogg/registrere/eecde51f29ea5b355fddbac31302aaf1f47e82dc">Bloggurat</a>.
(Dette er jo en stund siden nå da)
2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg