SMART DU ER, MALIN!

For en stund siden tok jeg en boks med is ut av fryseren (Ben & Jerrys Cookie Dough) og gjett hvem som glemte helt av det da? Så for noen minutter siden kom jeg på det og løp ut på kjøkkenet for å redde den. Jeg spiste litt av 'suppen' og satt boksen i fryseren, tenk om jeg hadde glemt det av helt da. Tror ikke mamma hadde blitt så glad hvis hun hadde sett en boks med is suppe stå på kjøkkenbenken, spesielt ikke siden jeg drar til pappa om ca. 15 minutter. Jeg er smart, ikke sant? 

Og forresten; du vet det med at Margretha skulle ta med rle- boken min hjem? Hun glemte det, så jeg må sikkert ta prøven på fredag istedenfor i morgen. Og jeg som bare ville bli ferdig med det! Anywho, gossip girl står på, på tv'en og jeg må pakke ned pc'en før pappa kommer. Snakkes!
Har du latt isen stå ute altfor lenge før?
4 kommentarer

Siste innlegg