DAGENS SANG

Metro Station – Shake it

Jeg er egentlig ikke fan av Metro Station, men denne sangen liker jeg.
Liker du den?


Er det bare jeg som synes at uken har gått utrolig fort? Jeg syns det er helt sykt, jeg.
Jaja, skolen gikk til å lese, prate, diskutere politikk (hoho!) og gjøre lekser og forskjellig. Var igjen i 7. timen (studietimen) fordi vi måtte øve på dansen som vi skal fremføre på tirsdag (!!) og vi sliter. Men men, vi skal nok klare det og lage den kuleste dansen! Sangen vi danser til er Michael Jackson-Man in the mirror.

Jeg fikk stooor gjensynsglede fra Leon i dag, som jeg ikke har sett på snart to uker, så det er ikke rart han har savnet meg, hihi. Og nå spydde han nettopp.. Skal ikke nevne farge eller hvordan det ser ut, det tror jeg ikke dere vil vite.

090910190553
Aw. <3

Hva har du gjort i dag?
Har du kjæledyr?

xoxo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg