Bloggkveld?

På lørdag skal jeg kanskje ha bloggkveld hjemme med meg siden flere av venninnene mine har fått seg blogg nå. Så da kommer Maria, Camilla, Mariell og Margretha. Wow, dette ble litt av en linkejobb! Men jeg må jo såklart spørre pappa først da. Jeg skal hjelpe dem litt med design og sånt, og ihvertfall blir det masse masse blogging! Jeg gleder meg kjempemye!

Skolen i dag var veldig kjedelig som vanlig. Vi har dans i musikken (ok, det hørtes veldig rart ut) og vi har bare fått tre musikktimer på oss til å lage en dans til Michael Jackson sangen Man in the Mirror. Som forresten varer FEM hele minutter! Og neste tirsdag har vi fremføring, så vi sliter veldig. Men vi får vel bare bruke studietimene så tenker jeg at det går bra til slutt.

I dag skal vi spille kamp mot Valldalen, og jeg har faktisk ikke anelse om hvordan det går. Vi har aldri spilt mot dem før, så jeg vet ikke hvor gode de er.. Ønsk oss gjerne lykke til!

Skal prøve å få blogget litt mer senere i kveld, men jeg kan ikke garantere noe. For når jeg kommer hjem skal jeg dusje og så se Rachel Zoe Project også skal jeg prøve å få lagt ut et innlegg før Greys Anatomy begynner.
Nå må jeg få med meg resten av Home & Away. Snakkes!

090908143356

Hva er planene dine for dagen?

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg