Jentekveld, herlig!

I kveld var jeg på jentekveld borte med Silje. Kjempekjekt, men det hadde vært gøyere hvis Mariell hadde vært der. *Kremt, MARIELL* Neida, men det var veldig kjekt! Vi så premieren av Princess Protection Program. Uansett om jeg har sett den før, syns jeg den var spennende. Jeg tok litt bilder, men Silje tok mest, så de skal jeg kanskje legge ut når hun har fått lagt de ut på nettby, facebook eller whatever. Akkurat nå er jeg kjempetrøtt, så jeg tror jeg skal legge meg nå og nyte at jeg slipper å våkne av alarmen 06.45 i morgen tidlig.

090828220920

090828221124

Vi blogges i morgen!

Liker du kake?

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg