Disney Channel er jo dritkult!

Nå er jeg hjemme og klar for å hoppe i loppekassa (også kalt min kjære, søte seng). Jeg var med Mariell søta i dag, og vi spiste piccolinis (sånne små pizzaer, nam nam!), satt litt og styrte med dataen, og så på Disney Channel. Jeg syns original seriene på Disney Channel er drit morsomme! Sånn som på Magikerne på Waverly Place; Alex er så hysterisk morsom, jeg holder på å le meg ihjel! Også så vi en sånn episode av Hannah Montana, jeg har sett den flere ganger mens det var første eller andre gangen Mariell så den, også var det et eller annet jeg ikke skjønte, og Mariell skjønte det med èn gang! Haha, jeg kan være veldig treig iblant!

I morgen skal jeg på jentekveld borte med Silje som blir kjempekjekt! Jeg og Mariell sa at vi bare se premieren av Princess Protection Program på Disney Channel, hihi. Jeg så den når jeg var i New York, da var det premiere på filmen der borte. Også må jeg utpeke at Norge ligger laaangt etter med tv-serier ogsånt! Det er to mnd. siden den filmen hadde premiere i New York, Sonny With A Chance fikk vi nettopp, som har gått i USA lenge, JONAS kommer snart på DC i Norge, og den har også gått lenge i USA, og det har også den nye kanalen vi får snart, Disney XD. Det er så irriterende!

 
Selena Gomez og Demi Lovato er så søte!

Skal du se premieren av Princess Protection Program? Det skal jeeeeg!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg