Favoritter

Tenkte jeg skulle skrive litt om favorittene mine, mat, drikke, tv-serier, film osv..

Favorittmat: Lillian's pastasalat. (Stemoren min lager den beste pastasalaten!)
Favorittdrikke: Er veldig glad i iskaldt vann. Men favorittdrikken min må vel være smoothie. Himmelsk!
Favorittfilm: Det er jeg ikke helt sikker på.. Tror det er Hannah Montana: The Movie
Favoritt tv-serie: The Secret Life of the American Teenager (har ikke kommet til Norge, men håper den kommer hit!)
Favorittmobilmerke: Sony Ericsson. Uansett om jeg har LG nå, syns jeg Sony Ericsson er best.
Favorittdyr: Hund, chihuahua!
Favorittårstid: Sommer, klart!
Favorittsport: Fotball
Favorittbutikk: I Norge, Bik Bok. I utlandet, butikkene i New York!
Favorittbær: Jordbær
Favorittfrukt: Grønne, sure epler
Favoritt tv-kanal: Disney Channel (ikke tegneseriene) og TV- Norge

Kommer ikke på noen flere favoritter, men hvis du har noen tips er det bare å skrive det i kommentarfeltet under her 🙂

4 kommentarer
    1. Heei igjen! 🙂 Ville bare takke for at du sendte meg en venneinvitasjon! Så koselig! 😀 Godtok med en gang! Ønsker deg en kjempeflott dag! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg