Life isn’t perfect, it’s just messy

Jentekveld i går var utrolig gøy! Vi så Marley & Me, utrolig gøy men veldig trist på slutten. Skal ikke si hva som var trist i tilfelle du ikke har sett den. Etter filmen bestemte vi oss for å prate, det var veldig deilig å få snakket om det jeg trengte å snakke om, noe jeg har tenkt på veldig lenge. Men det skal jeg ikke nevne her! Vi snakket veldig lenge, og så gikk vi bort på bana og snakket mer, før vi gikk bort igjen hit og de ble hentet. Jeg følte meg mye bedre etter å ha snakket med dem. Så hvis dere leser dette Silje, Celine og Maria; Tusen takk for at dere hørte på meg i går, jeg følte meg så mye bedre etter jeg snakket med dere! Elsker dere! <3

Noen bilder fra gårsdagen:

dsci0001 4

dsci0002 5
Maria søta <3

dsci0006 3
Meg og Silje søta <3
dsci0012 3
Celine søta <3 (uttales Celin)

dsci0009 3

Hva fant du på i går da?

Snakkes!

6 kommentarer

Siste innlegg