Selena + Taylor = (?)

De sier at de bare er gode venner, men jeg syns det ser ut som mer enn bare gode venner. De har visstnok fått beskjed av managerene sine at de ikke får se hverandre, men jeg tror egentlig ikke at de bryr seg. Jeg syns de er nydelige sammen! Hva syns du om dem? Tror du de er sammen?

– Taylor gjør meg så utrolig glad. Jeg visste ikke at jeg bli så glad. Han er en fantastisk fyr. Men jeg er hundre prosent singel, og jeg kommer til å være singel i en god stund, sier hun til Seventeen Magazine.

– Jeg dro til Vancouver og trodde jeg skulle fokusere på arbeidet mitt, men isteden fikk jeg møte ham, og det endte opp med å bli det beste som noen gang har skjedd.

Vi får vel vente og se hva som skjer!

taylorlautnerandselenagomezdatephotos110
Se på de da! De er jo så søte sammen!

Snakkes!

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg