Sometimes love comes around

"I never thought I'd, be in love like this
 When I look at you my mind goes on a trip
 Then you came in… and knocked me on my face
 Feels like I'm in a race
 But I already won first place"
                                        Keri Hilson ft. Kanye West-Knock you down

Den sangen sitter jeg og hører på nå. Den er så fin!
Nå skal jeg snart ta en dusj, og så brenne noen cd'er til i kveld. Men først skal jeg spise litt frokost, viktig det vettu! Jeg prøver alt mulig for å ikke tenke på at skolen begynner på igjen om under to uker. Visste du at Ukraina har 3 måneder sommerferie? Jeg syns alle landene burde ha like lang sommerferie.. Det er faktisk noe som heter likestilling. Men det er vel ikke noe vi kan gjøre med det. Det var min mening om sommerferien.

526011295749650958383150927433746492414n
Madame Tussaud's i New York. Måtte bare!

Snakkes!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg