Ørsta og litt gossip

I morgen drar Margretha og jeg til 'bondelandet' som noen kaller det. Jeg gleder meg! Vi skal besøke mormoren og morfaren min. Så er vi litt optimistiske og pakker med bikini! Og tro det eller ei, men det er mer spennende butikker i Ørsta enn det er i Alta. Der har de ihvertfall bik bok, only og vero moda. Senere skal jeg pakke, eller, jeg kan like gjerne ta med hele kommoden min siden vi skal være borte en uke. Får vel prøve å begrense det mest mulig.

Dagens kjendisnytt:

Lindsay Lohan har blitt blond igjen. Hun brukte over ti timer i frisørstolen på Byron & Tracey Hair Salon i Beverly Hills forleden dag. Ryktene sier nemlig at hun forsøker å lage en remake av Hollywoodlegenden Marilyn Monroes film, "Some like it hot" fra 1959.

Kilder: denne artikkelen

obj

Hvilken hårfarge syns du hun kler best?

2 kommentarer
    1. Jeg håper virkelig ikke at disse ryktene stemmer. Some Like It Hot er en klassiker som regnes som en av tidenes morsomste filmer. En nyinnspilling kommer aldri til å kunne måle seg med originalen.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg