Vær så god

God dag peepz! Nå har det blitt litt endring i planene, og jeg skal til Ørsta i morgen eller på søndag, istedenfor å dra til pappa i dag. Så det betyr at jeg må sende melding til Margretha og si fra til henne, for hun skal nemlig være med til Ørsta! 
I dag sto jeg opp 11.20, og gjett hva jeg gjorde da?? *Trommevirvel*.. Spilte Sims 3!! Det kunne du vel aldri ha gjettet. Og så gikk jeg ned og spiste frokost. Jeg ble helt overlykkelig da jeg så at mamma hadde kjøpt Vossafår! Mariell og jeg spiste det hele tiden i Alta, og når jeg kom hjem spurte jeg om mamma kunne kjøpe det. Jeg hadde helt glemt av det, og når jeg åpnet kjøleskapet i dag, var det det første jeg så. 
snapshot54
Margretha og jeg
Ellers, får dere ha en fin dag!
Hva skal du i dag?
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg