Headstrong

Heyhey! Nå er jeg pakket og klar til Oslo, vi skal bare være der et døgn, men jeg må jo pakke uansett. Nå kom jeg nettopp ut av dusjen, og skal legge meg snart. Må nemlig stå opp halv sju i morgen.. Gruer meg!
I morgen skal vi spise lunsj i Oslo med noen vi kjenner, også blir det kanskje litt shopping (?) forhåpentligvis, og så er det Madonna konsert. Leste på en nettside tidligere i dag, at i Spania, tror jeg det var, hadde en mann omkommet når han hjalp til med å lage til på scenen til Madonna. Det var noe stort som kollapset over dem. Flere menn hadde også blitt hardt skadd. Madonna ble skikkelig lei seg, og tok seg noen minutter på scenen der hun ville ha noen minutts stillhet for mannen som døde, og for de pårørende. Tenk så fælt!

Og så til noe helt annet;
de siste ukene har Mary-Kate Olsen blitt sett med sånne John Lennon inspirerte solbriller.
Jeg syns ikke det er så kult.. Det var kanskje kult på 60-70 tallet, men nå syns jeg de er for gale.
30721211245855092625n400
Hva synes du om disse solbrillene?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg