Macaroni & Cheese

NAM! Noe av det beste jeg vet. Det er frokosten min i dag, hadde ikke lyst på noe annet.Vi kjøpte med oss når vi var i New York, og hva jeg skal gjør når vi går tomt, vet jeg ikke. Jeg sto og letet desperat i noen minutter i ste, og jeg ble kåret til beste leter da jeg fant posene rett foran øynene mine. Jeg er fortsatt syk, men føler meg mye bedre enn jeg gjorde i går. Gruer meg til i morgen, for da må jeg stå opp skikkelig tidlig! Vi skal ta halv ÅTTE flybussen til Vigra, og det betyr at jeg må stå opp VELDIG tidlig!Med tanke på at jeg har stått opp i tolv-ett tiden nesten hver dag i sommerferien.

juni 118
Må bare si at dette bildet av Dina og Kjetil er helt genialt! Det er tatt for
to år siden i Mallorca. Kjetil hadde tatt hårbøylen til Dina, også begynte hun å hylskrike,
og han bare lo.

Har du smakt Macaroni & Cheese?

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg