Bruder i krig og godteri

Dette blir bare et raskt innlegg, for nå har jeg leid meg film og har tenkt å tilbringe litt tid med meg selv. Jeg har leid bruder i krig, og kjøpt masse godteri, så da er kvelden komplett. Jeg dro tidlig hjem fra Giske i dag, begynte å kjede meg da Alexander Rybak kom på scenen, så da tok jeg bussen hjem. Jeg gikk innom 7-eleven og leide film og kjøpte godteri, og på vei hjem gikk jeg forbi en pub der det sto noen utafor, også sa ene mannen noe sånt som: Rawr, rawr! Til meg. Æsj, så disgusting! Ekkel, middelaldrende mann.

Vi snakkes!

snapshot94

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg