Ready for take-off

Da er jeg pakket og klar til Alta! Nesten ihvertfall.. Jeg har kjøpt inn myggolje, shampoo, balsam og sminkefjerner. Og ikke minst, TOPP. Kameraet mitt er klart, og det er også ti batterier. Jeg skal ikke kjede deg med hva jeg har gjort i dag, for det er ikke spennende i det hele tatt.. Værmeldingen for Alta ser sånn passe bra ut, men det kunne vært litt bedre syns jeg. Ser ikke ut som det er meldt bra nok til å bade da, men da får vi bare håpe at været endrer seg. Vet ikke om jeg får blogget noe i Alta, men kanskje jeg kan mobilblogge litt? Nå er det varmt ute og det høljer ned. Det var været for i dag, nå setter vi over til sporten.. Bare tuller, det ble kanskje litt mye snakk om været her.

Ha en fin kveld, så blogges vi i morgen før jeg drar.

dsci0003 2

Dynetrekket mitt er litt kult da?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg