Chocolate Cake

Hei folkens! Beklager for dårlig blogging, har vært litt opptatt med andre ting. I går kveld ble mamma hjemme med meg istedenfor å dra ut. Så der satt vi i sofaen, på hver vår data,  mens mamma så på True Blood og jeg så på The Secret Life of the American Teenager. Du kan se de seriene og mange andre her. Jeg satt oppe til klokka ett før jeg la meg.

I dag vekte mamma meg kvart på tolv, og jeg føler meg som et dovendyr. Nå har jeg pakket ferdig til Alta, og i dag drar jeg til pappa. Jeg har også ryddet rommet, fordi vaskedamen kommer på onsdag og da er jo jeg ikke her.. Nå skal jeg se enda en episode av The Secret Life of the American Teenager før vi skal ut å spise.

jamiescott
Forresten, så du den nye episoden av One Tree Hill på TvNorge i går?

Nedtelling; 2 dager til Alta

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg