Klask, pssh, lalalala

" I knew we were both in mortal danger.
 Still, in that instant, I felt well. Whole.
 I could feel my heart racing in my chest,
 the blood pulsing hot and fast trough my veins again.
 My lungs filled deep with the sweet scent that came off his skin.
 It was like there had never been any hole in my chest.
 I was perfect–not healed, but as if
 there had never been a wound in the first place."
                                                   
New moon

Overskriften er forresten helt usaklig..

God morgen søtiser! Eller, det er vel kanskje god dag nå ?
I dag har jeg tenkt meg på båtfestival med mine kjære venner. Det er tivoli i byen også, men jeg har fått nok av tivoli nå, egentlig.
Nå reiser jeg snart til Alta med søte Mariell også! Gleder meg. Vi drar nå på tirsdag, den 14. Og kommer tilbake den 24. Og den 28. er det Madonna konsert! Juhu. Det er ikke sånn at jeg er stor Madonna fan, men det er jo kjekt å se henne live på scenen.

Så nå vil jeg vite..
Hva skal du i dag?
Hva skal du resten av ferien?

Ha en fortsatt fin dag!

myphoto09061220
Jeg og Mariell søta

2 kommentarer
    1. bra tekst du har med der! og haha, genial overskrift da ;D nei i dag blir det bare pakking på meg! 🙂

      sv; takk for kommentaren på innlegget om Michael Jackson’s minnestund! Ønsker deg en kjempeflott dag videre! Du har kanskje planer for kvelden?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg